עברתי ניתוח קיסרי ולאחר הניתוח ניתן לי עירוי דם. בעקבות קבלת הדם הועברו אליי נוגדנים וכעת ההריון הבא שלי יהיה הריון בסיכון (סוג דם מינוס RH). האם מדובר ברשלנות רפואית בלידה?
יש מקום להעביר זאת למומחה רפואי שיבחן זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה