מטופל במחלקת עיניים בי"ח העמק עפולה, מעל 30 שנה. קבלתי בשנים האחרונות זריקות אווסטין. מקפיד תמיד לקבל זריקה אצל רופא שאני מכיר. בפעמיים האחרונות, קבלתי זריקת אווסטין אצל רופאה חדשה. הייתי מטופל אחרון, לאחר כ-25 מטופלים. כפי שהתרשמתי, הרופאה היתה "פזיזה" במתן הזריקה. בפועל חדרה עמוק יותר עם המחט, ופגעה בעין. במהלך היומיים שלאחר ההזרקה, חשתי כאבים, וראיתי מעגל שחור (בייגלה", במקום ההזרקה. הייתי במיון עיניים במחלקה, פעמיים באותם יומיים. יש בידי את כל המסמכים הרלוונטיים כולל צלומים לפני ואחרי הטפול, כך שאוכל לפנות לרופא מומחה, שאינו שיך לכללית. כדי להמנע מטעויות משפטיות, אשמח להתיעץ עם עו"ד, שבקי בתחום. חתמתי על מסמך כלשהו שהוגש ע"י הרופאה, בששכבתי על המטה טרם ההזרקה. אין לי מושג מה כתוב במסמך, וברור לי ולרוב המטופלים שמקבלים את הטפול, שאי אפשר להתעמק באותיות הקטנות, כאשר אתה חותם במצב מאוזן. בברכה צדוק יחיאל
יחיאל שלום,
מה מצבך היום ? האם נותר לך נזק קבוע או משמעותי מאז המקרה ?
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אין הסכם בגישור. את כתבת שמומחה בגישור נקב בסכום ההצעה שלו לפשרה. את רק לא יודעת מהו הפיצוי שיגיע לך אם ההצעה תתקבל ועוה"ד שלך רק אמר לך מה סכום נטו שמגיע לך אחרי ניכוי שכר טרחתו ומע"מ. אם ידוע לך סכו...
המשך תשובה