שלום רב, לאחרונה ילדתי את ביתי ויילדו אותי קיסרי בגלל שאמרו שהתינוק הפוך. ממש התנגדתי כי רציתי לחוות לידה רגילה. בלידה גילו שהתינוק לא היה הפוך בכלל. האם אפשר לתבוע על רשלנות? תודה
בהחלט כדאי לבדוק את האפשרות להגיש תביעה בגין ביצוע של ניתוח קיסרי מיותר.
מומלץ לבחון את המקרה עם עורך דין ולבדוק שלא הייתה סיבה נוספת אשר בגינה הוחלט על ביצוע של ניתוח קיסרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליהיא, התשובה יותר מורכבת מכן ולא. צריך לבחון את הממצאים, מהי התסמונת ובהתאם להפנות פניה מסודרת למומחה האם ניתן וצריך היה על סמך הממצאים בסקירת המע` להפנות לבדיקות נוספות. ...
המשך תשובה