עברתי לידה לפני שנה וחצי. נולדה לי בת. אני אלרגית לאפידורל. הלידה שלה החלה טוב אך לאחר זריקת האפידורל התחילו הסיבוכים. בעקבות הסיבוכים היא הייתה במצוקה ונכון להיום היא בעלת עיכוב התפתחותי משמעותי. האם אני יכולה לתבוע עקב רשלנות?
יש לבחון התיעוד הרפואי המלא שמצביע על הסיבוכים ומהו המקור להם וכל שכן לעמוד על הקשר הסיבתי בין הרקע הרפואי שלך כולל האלרגיה, הסיבוכים והטיפול באותם סיבוכים לבין הנזק המתואר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה