שלום רב, בתנו הקטנה בת ה-3 סובלת משיתוק מוחין שנגרם לדעתנו בגלל רשלנות בלידה. איך ניתן לתבוע את הרופאים האשמים?
בטי שלום רב.,
יש לאסוף את כלל התיעוד הרפואי ממהלך ההיריון והלידה ולהפנותו למומחה רפואי בתחום המיילדות והגניקולוגיה אשר יקבע האם הייתה התרשלות שגרמה לנזק ומאחור יותר למומחה רפואי נוסף שיכמת הנכות הקיימת.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה