שלום רב, בתנו הקטנה בת ה-3 סובלת משיתוק מוחין שנגרם לדעתנו בגלל רשלנות בלידה. איך ניתן לתבוע את הרופאים האשמים?
בטי שלום רב.,
יש לאסוף את כלל התיעוד הרפואי ממהלך ההיריון והלידה ולהפנותו למומחה רפואי בתחום המיילדות והגניקולוגיה אשר יקבע האם הייתה התרשלות שגרמה לנזק ומאחור יותר למומחה רפואי נוסף שיכמת הנכות הקיימת.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה