לא מצאתי פורום מתאים אך זה קרוב. אמי ז"ל לא אובחנה נכון עם זיהום באאורטה ואובחנה במשהו אחר עד שעבר שבוע קריטי. האם ניתן לתבוע רשלנות ?
אבי שלום,
תודה על פנייתך.
במידה ונגרם נזק כתוצאה מאבחון שגוי ו/או לא נכון ייתכן וניתן לתבוע ברשלנות רפואית.
לצורך בירור הסוגיה, יש לעיין בכל החומר הרפואי הרלוונטי ולאחר מכן להתייעץ עם מומחה רפואי בתחום הרלוונטי.
מומלץ לפנות לייעוץ פרטני.
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה