לפני 8 שנים ילדתי את בני, האחות שלקחה אותו למדידת המשקל הפילה אותו בטעות מהידיים והוא נחבל ביד. היום אפשר לראות בבירור צלקת גדולה מהנפילה והיד גם קצת מעוותת. זה גורם לו לתחושות חוסר ביטחון וחוסר נוחות. האם אפשר לתבוע?
שלום רב., האם יש ראיות באשר לנטען בנוגע לנסיבות האירוע ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה