העובר היה במצוקה והדופק ירד והוחלט לבצע לידה מכשירנית עם מלקחיים. נוצרו לי שני קרעים בתעלת הלידה והיום שנתיים אחרי עדיין יש בעיות חמורות מבחינת שליטה על הסוגרים. לא יודעת למה לא רצו ללכת על ניתוח קיסרי. האם זו רשלנות רפואית?
שלום רב., יש הכרח לבחון את התיק הרפואי ובפרט ממהלך הלידה על מנת לתן תשובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה