כאשר ניסיתי להרות התברר שיש לי שרירן ברחם. הרופא אמר שהוא קטן ובמקום שלא מפריע אז פשוט להתעלם. לקח המון זמן להיכנס להריון ולאחר הלידה התגלה שהוא גדל משמעותית וצריך לעבור ניתוח חירום. אם היו מטפלים בזמן זה לא היה קורה. האם התרשלות?
שלום רב., יש הכרח לבחון את התיעוד הרפואי ממעקב ההיריון כולל האבחון שנעשה לפני ולאחר הלידה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה