שלום רב. אני ובעלי מעוניינים להגיש תביעה כנגד בית החולים אסותא בגלל רשלנות בבדיקת הריון שלא איתרה מומים בעובר. מהו שכר טרחת עורך הדין הנפוץ במקרים אלה? חלק מהפיצויים או סכום מוסכם? האם יש הבדל בשכר הטרחה כאשר ההליך המשפטי נגמר בפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט?
שלום רב.,
שכ"ט המקובל הוא כדלהלן-
15% בתוספת מע"מ-פשרה לפני תביעה
או
17.5% בתוספת מע"מ- תביעה ופשרה
או
20% בתוספת מע"מ-פס"ד ללא פשרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה