לילדתנו יש שיתוק שנקרא שיתוק ארב, שנגרם לה במהלך הלידה. הרופאים אמרו שברוב המקרים זה שיתוק זמני אבל במקרה שלנו כנראה שלא כך המצב. האם אפשר לתבוע את הצוות הרפואי? בברכה
דגנית שלום רב., מהו היה משקלה בשעת הלידה והאם אובחנו לגביך גורמי סיכון לסכרת הריונית ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומה כי חסרים פרטים עובדתיים רבים בפנייה לדוגמא מה היו ממצאי בדיקת PH הייחוד עם הלידה, האם היו האטות דופק משתנות וזמנים. אשמח להמשיך לסייע במענה מתאים עם העלאת נתונים חשובים אלה....
המשך תשובה