אחייניתי שתהיה בריאה, היום כבר בת כמעט ארבע. כשנולדה איתרו מאוחר מידי קרע בחבל הטבור שבגללו היא נולדה כמעט ללא דם בכלל והייתה מחוברת למנות דם ומכונות הנשמה במשך שעות ארוכות מייד אחרי הלידה. אחרי שמצבה יוצב מצאו אצלה המון בעיות, בין היתר בראייה בעין שמאל, עם קשר ישיר ללידה הבהולה... יש כאן עילה לרשלנות רפואית?
שלום רב., יש הכרח לבחון את כלל התיעוד הרפואי על מנת לדעת האם הייתה התרשלות שיש לה קשר סיבתי לנזק המתואר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה