התגלה מום בעובר רק בשבוע 31 ועכשיו מקווים שההריון ייפסק מעצמו לא ברור לי איך לא גילו את המום עד השלב המאוחר הזה, האם לדעתך צריך לוודא שלא חלה רשלנות באבחון?
פאולינה שלום רב., צר לי לשמוע על המצב.,
יש צורך לבחון את כל סקירות המערכות שבוצעו וכן תיק מעקב הריון על מנת לתת מענה מתאים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כן השארת כלי ניתוח בשדה הניתוח מהווה רשלנות רפואית. במהלך הניתוח על הצוות להקפיד להחזיר את כלי הניתוח ובסיום הניתוח אמורה להתבצע ספירה של המכשירים והפדים. המצב שחווית מהווה רשלנות רפואית בלי...
המשך תשובה