שלום רב לעורכי הדין המכובדים. הגשתי תביעה בגין רשלנות רפואית בלידה וצירפתי לתביעה חוות דעת רפואית. הרופאים הציגו חוות דעת משלהם אשר סותרת את חוות הדעת שלי מכל וכל. איך בית המשפט מכריע בין הרופאים. תודה, אילנה
ממנה מומחה מטעמו או מציע הצעת פשרה המגלמת סיכונים וסיכויים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה