לפני 6 שנים נולדה לנו תינוקת בריאה (עפ״י בדיקות הרופאים) לאחר יומיים לפתע היתה לתינוקת מצוקה נשימתית ולאחר מספר שעות נפטרה. למרות הסכמתנו לביצוע נתיחה לאחר המוות לא קיבלנו תשובות ברורות לגבי סיבת המוות. האם לדעתך יש כאן אפשרות להתרשמות של הצוות הרפואי?
בן שלום רב., עוד שנה חלה התיישנות לכן עליכם לבחון זאת מידית., האם מישהו מהצוות הרפואי הזכיר המינוח GBS ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה