לפני 6 שנים נולדה לנו תינוקת בריאה (עפ״י בדיקות הרופאים) לאחר יומיים לפתע היתה לתינוקת מצוקה נשימתית ולאחר מספר שעות נפטרה. למרות הסכמתנו לביצוע נתיחה לאחר המוות לא קיבלנו תשובות ברורות לגבי סיבת המוות. האם לדעתך יש כאן אפשרות להתרשמות של הצוות הרפואי?
בן שלום רב., עוד שנה חלה התיישנות לכן עליכם לבחון זאת מידית., האם מישהו מהצוות הרפואי הזכיר המינוח GBS ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה