רופא אמר לאשתי שהיא יכולה להמשיך וללכת לעבודה למרות שההריון הוא הריון "קצת" בסיכון. היא שאלה אותו האם לא כדאי להישאר בבית והוא אמר שאין סיכוי בעולם שהילד יוולד לפני מועד מסוים. כמובן שהוא טעה ואשתי נאלצה לתפוס מונית מחוץ למשרד כדי להגיע לבית החולים. אני פספסתי את הלידה ושנינו כמעט פספסנו את הילד. ברוך השם הכל בסדר אבל נגרמה לנו עוגמת נפש עצומה. דיברתי עם חבר עורך דין והוא אמר לי שאין כאן קייס. האם הוא צודק?
למיטב הבנתי חברך צודק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה