יש לי ילדה חמודה ביותר בת שנתיים וחצי. לצערנו הרב היא סובלת קצת מבעיות התפתחות (ראיה ושמיעה). עשינו כל מיני בדיקות ולא הצלחנו למצוא כלום. הרופאים לא יודעים מה הסיבה לבעיות. יש לי שאלה, האם אני יכולה לבדוק אם האירוע הוא תוצאה של רשלנות בהריון? כיצד אני משיגה את המסמכים של הבדיקות הריון והאם בית החולים חייב לתת לי אותם לפי חוק?
יש חובה לתת לך עותק מכלל התיעוד. עו"ד יכול אף הוא להוציא התיעוד עם טופס ויתור על סודיות רפואית ואח"כ ניתן להפנות למומחה מתאים לבחינת התרשלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה