הי, אחותי ילדה לפני כמעט חצי שנה בקיסרי. עשו לה תפרים והכול אבל משהו שם נראה לא טוב. אני יודעת לומר כי גם אני עברתי קיסרי ותפרים והכול. אצלה ממש נראה שינוי של העור בצד אחד מתוח צד שני רפוי, בכלל כל הצורה של הבטן נראית קצת מוזרה. אפשר לתבוע מנתחים בלידת קיסרי על פגם אסתטי?
מומלץ להמתין עוד מספר חודשים כדי לראות שאכן המצב לא משתפר. במידה ואכן לא יהיה שיפור בהחלט מומלץ לפנות לעורך דין להתייעצות על מנת לבחון האם הנזק האסתטי הוא תוצר של התנהלות רשלנית במהלך הניתוח הקיסרי.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה