כאשר אשתי ילדה, הלידה הסתבכה. בסוף התהליך כולו לקח כ-15 שעות, מתוכן התינוק היה תקוע בתעלת הלידה ועוד לא ברור אם נגרם לו נזק מכך ומה הנזק בדיוק. השאלה האם זה יכול לקרות מצב כזה או שבטוח מדובר ברשלנות?
רענן שלום רב יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי המלא הן ממעקב ההיריון ובפרט ממהלך הלידה על מנת לתן תשובה לשאלתך.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה