שלום, אני ילדתי לפני שבוע ונראה לי שהצוות הרפואי התרשל במהלך התפירה וגרם לי לנזק חמור שמתבטא בזיהום ובתחושת אי נוחות קבועה באזור. האם ניתן לתבוע פיצויים?
על פניו ככל שמדובר בנזק משמעותי בהחלט יש מקום לבחון את המקרה לעומק על ידי פנייה לעורך דין העוסק ברשלנות רפואית.
בשל העובדה שחלף שבוע בלבד מיום הלידה רצוי לבדוק האם הנזק הוא באמת נזק קבוע או שמדובר בנזק שעתיד לחלוף בקרוב.
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה