שלום רב, ברצוני לדעת אם בלידה הראשונה שלי עברתי ניתוח קיסרי שלקח לי זמן ארוך להחלים ממנו, ועכשיו אני מנסה להיכנס שוב להיריון אבל ללא הצלחה ונזקקת לטיפולי פוריות, האם רשלנות בניתוח הקיסרי גרמה לכך? תודה רבה
חן שלום רב., בהסתמך על איזה בסיס את טוענת לרשלנות בניתוח הקיסרי מה לא היה תקין בניתוח לדעתך ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה