למרות שעות רבות של ייסורים, עד שהוחלט לבצע ניתוח קיסרי בלידה השלישית של אישתי כבר נגרם לתינוק נזק שההיקף שלו עוד לא ידוע. זו רשלנות של בית החולים, האם אני צודק?
בחינת הקשר הסיבתי בין הנזק לבין העיכוב בביצוע קיסרי תעשה ע"י רופא מומחה בתחום המיילדות והגינקולוגיה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה