בזמן הלידה שלי קיבלתי מינון גבוה מידי של זירוז מסוג פיטוצין וכתוצאה מכך נגרם לי קרע ברחם. הנזק שנגרם לי הוא בלתי הפיך ולא אוכל ללדת עוד. כמה פיצויים אפשר לקבל במקרה כזה?
דנה שלום רב.,
ראשית יש להוכיח ההתרשלות ולכמת מלא הנזק בגינה על מנת שיהיה ניתן להעריך שיעור הפיצוי.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה