שלום, הלידה שלי לקחה 18 שעות. במהלך השעות הרופאים לא עקבו אחריי והיו לי צירים ממש קשים אני חושבת שהייתי צריכה ללדת קודם לכן. סבלתי מכאבים ולקח זמן עד שקיבלתי אפידורל. האם זו עילה לתביעה? תודה
רונית שלום רב, ככל שלא נגרם לך או לתינוק נזק אין מקום להגיש תביעת רשלנות רפואית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה