בתי נולדה בקיסרי חירום והיתה ממצוקה היות וחבל הטבור נכרך סביב הראש שלה. בגיל שנה אפשר לראות שיש לה בעיות ראייה והרופא אמר שזה יכול להיות בגלל תנאי לידתה. האם יש מקום לבדוק רשלנות?
מאור שלום רב.,
יש הכרח לבחון מלא התיעוד הרפואי ובכלל זה האם ניתן היה למנוע מבעוד מועד התרחשות החירום וכך גם תיעוד המצביע על קשר סיבתי בין הנזק לבין ההתרשלות הנטענת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה