כשהייתי בהריון לא אובחן זיהום שהיה לי בדרכי השתן. הזיהום פגע בכליות של התינוק ויש לכך השלכות לשאר חייו. האם מדובר ברשלנות ובעילה לתביעה?
יש הכרח לבחון התיעוד הרפואי ובפרט ממהלך ההריון. כמו כן יש חשיבות במקרה זה לבחינת שיעור הנזק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גל, עפ"י הספרות הרפואית רעלת הריון יכולה להוביל לתסמינים שתארת ולנזקים נלווים לאם ולעובר, לכן קיימת סבירות שהתעלמות מתלונותייך מהווה רשלנות רפואית אם מתקיים קשר סיבתי בין התעלמות זו לנזקים שנגרמ...
המשך תשובה