שלום , קרובת משפחה שלי עברה גרידה עקב סיבוך בהריון תאומים זהים. אחרי ההליך התגלה שיותר מחצי השליה עדיין בתוך הרחם, והיא סובלת מכאבי תופת. האם הליך שנגמר בצורה כזאת מהווה רשלנות רפואית?
יש לבחון זאת מול רופא מומחה שיעריך האם הייתה התרשלות שהביאה לנזק המתואר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה