לפני 5 שנים אשתי ילדה בבית חולים בצפון, במהלך הלידה לא היה רופא מיילד בחדר והאחות המיילדת התרשלה. לילדה נוצרו בעיות בקנה הנשימה שעכשיו בגיל 5 מסתבר שהנזק קבוע. האם אנחנו יכולים להגיש תביעה גם עכשיו?
אם מדובר בהתרשלות במהלך הלידה עצמה ניתן לתבוע עד היות הילדה בגיל 25 אולם כדאי לבחון כבר עתה שכן אם קיימת התרשלות שקשורה בדרך זו או אחרת להריון אזי עד היותה בגיל 7
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיכל, ראוי ונכון כי את המסמכים יאסוף עורך הדין המתמנה לטפל בתביעה והוא בעל מומחיות בתחום הרשלנות הרפואית. איני יכולה לייעץ לך מה לאסוף שעה שרק בפגישה מקדימה לייעוץ מתקבל מידע אודות הנסיבות....
המשך תשובה