לפני 5 שנים אשתי ילדה בבית חולים בצפון, במהלך הלידה לא היה רופא מיילד בחדר והאחות המיילדת התרשלה. לילדה נוצרו בעיות בקנה הנשימה שעכשיו בגיל 5 מסתבר שהנזק קבוע. האם אנחנו יכולים להגיש תביעה גם עכשיו?
אם מדובר בהתרשלות במהלך הלידה עצמה ניתן לתבוע עד היות הילדה בגיל 25 אולם כדאי לבחון כבר עתה שכן אם קיימת התרשלות שקשורה בדרך זו או אחרת להריון אזי עד היותה בגיל 7
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה