שלום לפני חודש ילדתי בלידה ראשונה את בתי הבכורה, בניתוח קיסרי שנקבע מראש בגלל גודל התינוקת. התברר שאחרי הניתוח תפרו אותי ושכחו סיכה קטנה בתוך הגוף, שגרמה לזיהום. אני עדיין מאושפזת בבית חולים בגלל הזיהום. האם מדובר ברשלנות רפואית?
שלום רב. רפואה שלמה. יש לבחון זאת לאחר התגבשות הנזק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו הרופא יכול לסרב אם אין אינדיקציה ממשית לניתוח קיסרי הטומן בחובו סיכונים גבוהים יותר מלידה רגילה. השאלה מה הנימוקים שניתנו לך ע"י הרופא, שכן את הלידה הקשה שעברת על נזקיה לא ניתן היה לצפות רק בג...
המשך תשובה