שלום. גיסתי עברה הריון שלישי רגיל בלי סיבוכים או מעקבים מיוחדים. גם הלידה עברה בשלום ונולד תינוק בריא. אבל הוא נולד עם שפה שסועה שלא אבחנו בזמן ההריון כעת יצטרך לעבור מספר ניתוחים לאורך שנות ילדותו בתקווה לתקן את המצב וגם כך לא בטוח שתצא תוצאה אסתטית יפה. את מי אנחנו אמורים להאשים?
רון שלום רב., אם המדובר בשפה שסועה בלבד אזי לפי ההלכה הפסוקה לא ניתן לתבוע בגין הולדה בעוולה., אם היה ניתן זה אמור להיות לא יאוחר מהגיעו לגיל שבע.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

על פניו הרופא יכול לסרב אם אין אינדיקציה ממשית לניתוח קיסרי הטומן בחובו סיכונים גבוהים יותר מלידה רגילה. השאלה מה הנימוקים שניתנו לך ע"י הרופא, שכן את הלידה הקשה שעברת על נזקיה לא ניתן היה לצפות רק בג...
המשך תשובה