במהלך לידה ראשונה היה צורך בניתוח קיסרי בגלל מצוקה של התינוק, הסתבר שהמקום לא נתפר כמו שצריך והתפתח זיהום, הייתי צריכה לעבור ניתוח שני ונגרם לי נזק קבוע - בלידות הבאות לא ניתן יהיה להזריק אפידורל ויהיה חובה לנתח בניתוח קיסרי. יכול להיות שהזיהום נגרם בגלל התרשלות של האחות או הרופא שתפרו את המקום?
תמר שלום רב., יש הכרח לבחון את סיכום הלידה הניתוחים והאשפוז.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום נעמי, על מנת להוכיח תשניק במהלך הלידה ישנם קריטריונים שנקבעו ע"י רופאים מומחים במיילדות וגינקולוגיה. אחד הקריטריונים שיש להוכיחו והוא קריטי הנו רמת ה PH בדם היילוד. אם בוצעה הבדיקה ורמתה נמוכה מ...
המשך תשובה