אישתי הייתה בהיריון בסיכון (חשד לסכרת) בשבוע 40+1 נכנסה לבדיקת מוניטור וראו דופק אך התינוקת ישנה, הרופא שאל אם היא רוצה זירוז, ממתי שואלים מטופלת אם היא רוצה זירוז?, יום למחרת חזרה למוניטור שוב וכבר לא היה דופק. האם זה נחשב כרשלנות רפואית ?
איציק שלום רב. צר לי לשמוע על שאירע. על מנת לבחון העניין יש הכרח להעביר למומחה רפואי מלא התיק הרפואי הן ממעקב ההיריון בסיכון והן מכל מהלך השבוע ה-40
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, בהחלט אי-ביצוע בדיקת סקר גנטי ו/או הפניה לביצועה במהלך ההיריון יכולה להיות במתחם רשלנות רפואית. יחד עם זאת, יש לבדוק מה הבעיה הגנטית והאם בדיקות הסקר הגנטי המוקדמות היו מאבחנות את הממצאים ...
המשך תשובה