עקב איחור באבחון מצוקת העובר, וזלזול בתלונות חוזרות ונשנות שלי, לא חיברו את התינוק למוניטור ולכן נפגעה אספקת החמצן הסדירה לילד. הוא נותר עם שיתוק מוחין כתוצאה מכך. את מי צריך לתבוע על רשלנות?
נורה שלום רב., יש הכרח לאסוף כלל התיעוד ולפנות למומחה רפואי על מנת שיעריך קשר סיבתי ולאחר מכן למומחה נוסף באשר לנכות.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה