שלום, אשמח לדעת האם אפשר לתבוע גניקולוג בגין סירוב להגדיר את ההריון שלי כהריון בסיכון? לקראת סוף ההריון עברתי רופא שישר הגדיר אותי בהריון בסיכון עם כל המשמעויות של זה..אני מדברת על הרופא הראשון
נטע שלום,
אינני בטוח ששאלתך מתאימה לפורום זה שעניינו רשלנות רפואית. האם נגרם לך או לעובר נזק כתוצאה מסירובו של הרופא הראשון להגדיר את ההריון כהריון בסיכון ?
בברכה,
עו"ד אורי דלאל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, צריך לאסוף את המסמכים ולבחון את האירוע. באופן מקצועי לא ניתן לומר שיש מקום לתביעה לפני בדיקת העובדות ובחינת הממצאים מזמן אמת. ...
המשך תשובה