בלידה הראשונה של אחותי סבלה מלידה קשה אחרי 12 שעות הוחלט לבצע ניתוח חירום קיסרי כיוון שהתינוקת נתקעה בתעלת הלידה, במהלך הניתוח היו סיבוכים ואחותי כנראה לא תוכל עוד ללדת. האם ניתן לתבוע את ביה"ח?
אורית שלום רב., יש לבחון התיעוד וכך הסיבה לנזק שנגרם לאחותך וכך גם מדוע לא הוחלט לבצע קיסרי מלכתחילה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה