שלום מדובר בלידה הראשונה שלי, הזריקו לי כנראה יותר מדיי מינון באפידורל ונגרם לי נזק עצבי קבוע כך נקבע גם בצילום שנעשה לעמוד השדרה. את מי צריך לתבוע את הרופא המרדים או את בית החולים?
לפני שמחליטים את מי תובעים יש הכרח לבחון התיעוד ולמצוא הקשר הסיבתי הנדרש בין ההתרשלות הנטענת לנזק שנגרם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומה כי חסרים פרטים עובדתיים רבים בפנייה לדוגמא מה היו ממצאי בדיקת PH הייחוד עם הלידה, האם היו האטות דופק משתנות וזמנים. אשמח להמשיך לסייע במענה מתאים עם העלאת נתונים חשובים אלה....
המשך תשובה