ילדתי בשבוע ה-34 . התחלתי בצירים חזקים אבל בהתחלה חשבו שזה צירים מדומים ושלחו אותי הביתה פעמיים. רק כשהגעתי בפעם השלישית עם דימומים הכינו אותי ללידה אבל לא היה חדר לידה זמין, והיה עיכוב בתרופות להבשלת ריאות. בני נולד עם בעיות נשימה. היום בן שנתיים עם עיכוב התפתחותי . האם יכולה לתבוע?

שלום רב,
צריך לאסוף את המסמכים ולבחון את האירוע. באופן מקצועי לא ניתן לומר שיש מקום לתביעה לפני בדיקת העובדות ובחינת הממצאים מזמן אמת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, הנתונים מאוד חסרים. אם פרופיל הבדיקות הגנטיות, וכן מידע מקדים על רקע רפואי במשפחה, כולל את הגן בגינו בנך סובל סביר להניח שיש התרשלות. בכל מקרה, אני הייתי שולחת את ממצאי סקירת המערכות לבדיקה...
המשך תשובה