היי, אחרי 8 שעות בחדר יולדות הוחלט לתת לי אפידורל, כנראה שהכמות שלו היתה גבוהה כי הוא גרם לי נזק בגב שעד עכשיו לא עובר, 6 חודשים אחרי הלידה. כמו כן לא שאלו אותי בכלל ולא הסבירו לי מה התופעות. אני יכולה לתבוע את ביה"ח?
הגר שלום רב.,
אנא צייני מהו הנזק האם נוירולוגי ? וכך גם האם ביצעת בדיקת עזר המצביעות על אותו נזק ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום סימה, במענה לשאלתך - המקרה לא בהכרח ייחשב כרשלנות. חסרים פרמטרים רבים ע מנת לבצע הערכה ראשונית, לדוגמא- הערכת משקל התינוק, ההתקדמות בתעלת הלידה, מספר הריונות קודמים וכיו"ב. מה הכוונה בשימוש בכוח-...
המשך תשובה