שלום, האם גילוי שאריות שליה ברחם שסיכנו את היולדת במשך כמה חודשים אחרי הלידה, והיה צריך ניתוח בהרדמה כללית כדי להוציא אותם, מהוות עילה לתביעת רשלנות רפואית? מהם הסיכויים לתביעה הזו?
שלום רב., יש צורך לבחון סיכום הלידה מסמכי האבחון והניתוח שבוצע.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מעיין, הנתונים שמסרת בפנייתך כלליים, ולכן תשובתי בהתאם- תמיד יש לבחון את התיעוד הרפואי מה נכתב "בזמן אמת" האם הייתה סטייה מיילדותית במהלך הלידה (האם בוצעו בדיקות נרתיקיות במהלך הלידה); האם היו גו...
המשך תשובה