שלום בת דודתי ילדה תינוק ללא דופק או נשימה מספר ימים לפני הלידה הייתה בבדיקה במיון בגלל כאבים בצד והרופא אמר שהכל בסדר האם לדעתך יש פה רשלנות של רפואים בזמן הבדיקות לפני הלידה?? תודה מראש
רונה שלום רב., יש הכרח לבחון התיעוד ממעקב ההיריון כולל הבדיקה מהמיון וסיכום הלידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומח...
המשך תשובה