בוקר טוב, הרופא שלי החליט שאני צריכה ללדת בקיסרי, אבל לא הסביר מהם הנזקים שיכולים להיגרם כתוצאה מכך ולא השאיר לי ברירה לכן הסכמתי בלי לדעת בכלל במה זה כרוך. האם יש עילה לתביעה?
כדי לבחון האם הייתה כאן פגיעה באוטונומיה יש צורך לבחון האם לא הייתה אפשרות ללידה רגילה שלא בניתוח קיסרי ומהן הסיבות להחלטה על קיסרי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום ליהיא, התשובה יותר מורכבת מכן ולא. צריך לבחון את הממצאים, מהי התסמונת ובהתאם להפנות פניה מסודרת למומחה האם ניתן וצריך היה על סמך הממצאים בסקירת המע` להפנות לבדיקות נוספות. ...
המשך תשובה