שלום רב, במהלך לידת הילד השני, לאשתי נגרם קרע ברחם. לפי מה שהבנתי, לא ניתן לתקן את זה והיא לא תוכל ללדת שוב. האם אנחנו אמורים לתבוע את המיילד ומאיפה מתחילים? תודה
ניצן שלום רב., ראשית אוספים את מלא התיק הרפואי ומתייעצים עם מומחה רפואי בתחום המיילדות וגניקולוגיה לבחינת הרשלנות.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מיקה, אתחיל מהסוף שכן על בסיס זה ניתן יהיה להעריך האם מדובר ברשלנות רפואית (אם מדובר בסיבוכים שלא התגלו בזמן זה יכול להוביל לבחינת השאלה האם מדובר ברשלנות רפואית)- ראשית, אוספים את מלוא התיעוד הר...
המשך תשובה