ילדתי בזמן שהיה עומס של יולדות במחלקה, ולמרות שהלידה ארכה 8 שעות, חוץ מבהתחלה כל הלידה לא הייתה בפיקוח של רופא שפשוט לא נמצא בחדר. הלידה עברה בסדר והכל תקין, אבל הייתי בחרדה עצומה כל הלידה בלי נוכחות הרופא, האם זאת התנהלות תקינה בביה"ח?
שירה שלום רב., המתואר לא מעלה עילה לתביעה בגין רשלנות רפואית.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונית, לא נראה לי שעוה"ד שלך יסכן את המוניטין שלו והרישיון בגלל תשלום פיצוי. את יכולה לבקש ממנו לקבל פירוט. ממילא אם תהיה הסכמה על הצעת המגשר תוכלי לבדוק את הסכום שיהיה כתוב בשטר הקבלה וסילוק לפי...
המשך תשובה