שלום, אשתי עברה לידה טראומטית שבמהלכה הרופאים התרשלו לדעתנו והתינוק שלנו נולד עם נכות. אנחנו מנסים לקבל תשובות מבית החולים אבל הם מתחמקים ומתעלמים מאיתנו. האם אפשר לתבוע את בית החולים על רשלנות? ומה הסיכויים שלנו לקבל פיצויים?

שלום רב,
אין די פרטים בפניה על מנת להבין את נסיבות הלידה. מכל מקום, מבחינה מקצועית מענה ראוי יכול להינתן לאחר איסוף מלוא המסמכים הרפואיים ובחינה ראשונית שלהם, וככל שיש בהם בסיס לטענה תתבצע פניה למומחה לצורך הערכה ראשונית. אשמח לנסות לסייע עם מידע נוסף.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה