בית החולים העלים בדרך פלא את כל התיעוד הרפואי לגבי לידתה של אשתי שהייתה קשה מאוד ובסופו היה צריך להמית את התינוק שנולד... עברה שנת האבל ואנחנו מעוניינים לתבוע את בית החולים על הרשלנות הזו, כיצד ניתן לעשות זאת בלי מסמכים?
בית החולים צריך להעביר את מלא התיעוד הרפואי ואם לא עושה כן אזי מדובר בנזק ראייתי שפועל לחובתו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית, הוכחת רשלנות רפואית בזמן לידה שבמהלכה נגרמה פגיעה בפלקסוס הברכיאלי תלויה, בין היתר, בכוח שהופעל במהלך חילוץ היילוד, אולם לא רק יש להתייחס לגורמי סיכון, למידת ההכשרה שלך הצוות הרפואי, מנח/מ...
המשך תשובה