עברתי לידה ראשונה לפני שנתיים, הלידה היתה מאוד ארוכה ובמהלכה הזריקו לי פעמיים אפידורל. כבר אחרי שבוע התחלתי להרגיש חוסר נוחות באזור הגב, והיום אני מטופלת בכדורים ויש לי שתי פריצות דיסק. האם מה שקרה לי קשור ללידה?
שלום רב. האם מעבר למתואר נעשתה גם בדעקה נוירולוגית עצבית ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלינה, השאלה שאת שואלת חשובה אולם כללית מדי בהיעדר כל מידע מלבד טענה לפיה ההיריון שלך הוגדר כהריון בסיכון ולא הופנית לבדיקות גנטיות, אשר לטענתך היו נדרשות- אשמח לסייע לך אם תפרטי - האם מדובר בהרי...
המשך תשובה