עברתי לידה ראשונה לפני שנתיים, הלידה היתה מאוד ארוכה ובמהלכה הזריקו לי פעמיים אפידורל. כבר אחרי שבוע התחלתי להרגיש חוסר נוחות באזור הגב, והיום אני מטופלת בכדורים ויש לי שתי פריצות דיסק. האם מה שקרה לי קשור ללידה?
שלום רב. האם מעבר למתואר נעשתה גם בדעקה נוירולוגית עצבית ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, כיצד אתם פועלים מול ביה"ח לקבל תשובות? האם פניתם לאיסוף מלוא התיק הרפואי של בנכם? תשובות לשאלות לא תקבלו אם קיים חשש לתביעה ברשלנות רפואית, מאחר שהמוסד הרפואי אולי מרגיש שהשאלות שלכם מכוונות...
המשך תשובה