בעקבות הלידה שארכה 14 שעות נותרה לי פגיעה משמעותית בגב באגן וגם בסוגרים. הרבה מהלידה הרופא בכלל לא היה נוכח בחדר ולדעתי חלה התרשלות, מה ניתן לעשות?
גבי שלום רב., יש הכרח לבחון מסמכי מהלך הלידה וכך גם התיעוד המעיד על הנזק לגבי על השלכותיו.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רחל, על מנת לתת מענה ראשוני ראוי לשאלתך נדרש מידע נוסף המתייחס, בין היתר, לפרקטיקה הרפואית שננקטה במהלך הלידה ולנתונים מהותיים הקשורים ליילוד ולך - הערכת משקלו של בנך טרם הלידה והאם בוצעה הערכה...
המשך תשובה