בעקבות הלידה שארכה 14 שעות נותרה לי פגיעה משמעותית בגב באגן וגם בסוגרים. הרבה מהלידה הרופא בכלל לא היה נוכח בחדר ולדעתי חלה התרשלות, מה ניתן לעשות?
גבי שלום רב., יש הכרח לבחון מסמכי מהלך הלידה וכך גם התיעוד המעיד על הנזק לגבי על השלכותיו.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, שימוש בוואקום יכול להוביל למסקנה שמדובר ברשלנות רפואית שעה שנגרם נזק, אולם יש לבדוק זאת באמצעות התיעוד הרפואי על הדרך בה ננקטה הפעולה ובפניה מסודרת למומחה רפואי מתאים, על מנת לקבל הערכה ראשו...
המשך תשובה