בעקבות עיכוב ביציאת השליה לאחר הלידה אשתי איבדה הרבה דם והיתה צריכה לעבור ניתוח חירום. למרות המצב המסובך לא הגיע רופא במשך לפחות חצי שעה והיתה איתה רק אחות אחת. אני מעוניין לדעת האם יש כאן עילה לתביעה?
שלום רב., האם מעבר למתואר נגרם נזק נוסף ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כן השארת כלי ניתוח בשדה הניתוח מהווה רשלנות רפואית. במהלך הניתוח על הצוות להקפיד להחזיר את כלי הניתוח ובסיום הניתוח אמורה להתבצע ספירה של המכשירים והפדים. המצב שחווית מהווה רשלנות רפואית בלי...
המשך תשובה