שלום רב בלידת בננו שכרנו רופא פרטי. הלידה נמשכה שעות רבות אבל הרופא העדיף לישון והגיע רק בדקות האחרונות של הלידה. התינוק נולד עם פגיעה מוחית שתלווה אותנו ואותו כל חייו. האם אפשר לתבוע אותו לדין וכיצד?
שלום רב., יש לבחון האם הפגיעה המוחית היא כתוצאה מהתרשלות באבחון במהלך ההיריון או כתוצאה מליקוי בטיפול הרפואי במהלך הלידה ואם אכן היה נוכח היה יכול למנוע הנזק או להקטינו., חשוב להפנותכם להיוועצות מומחה רפואי בעניין זה.,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומה כי חסרים פרטים עובדתיים רבים בפנייה לדוגמא מה היו ממצאי בדיקת PH הייחוד עם הלידה, האם היו האטות דופק משתנות וזמנים. אשמח להמשיך לסייע במענה מתאים עם העלאת נתונים חשובים אלה....
המשך תשובה