שלום רב, אני עברתי קיסרי לפני כשנתיים ועדיין סובלת מאוד מהניתוח, התפרים שעשו לי מאוד כאבו לי וכשהורידו אותם נותרה צלקת ענקית שלא עוברת. העור גם מסביב לצלקת נותר רפוי ונפוח, וזה מאוד לא אסתטי (ואני בחורה רזה מאוד). האזור כולו עדיין רדום וזה מאוד לא נעים לגעת בו. קשה לי גם להרים את בתי זמן ממושך כי אז האזור מתחיל לכאוב. כל רופא שהייתי אצלו אומר לי שזה חלק מהסיכונים ושאין מה לעשות, אבל אני כל כך מתוסכלת ומפחדת מאוד להיכנס להיריון שני. אני יכולה אולי להגיש תביעה כנגד בית החולים על רשלנות? תודה.
שלום רב., יש הכרח לבחון העניין עם מומחה רפואי אשר רק אם יסבור שיש עילה ניתן להכין תביעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין אורנית שגיא דקל
055-4533016
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דומה כי חסרים פרטים עובדתיים רבים בפנייה לדוגמא מה היו ממצאי בדיקת PH הייחוד עם הלידה, האם היו האטות דופק משתנות וזמנים. אשמח להמשיך לסייע במענה מתאים עם העלאת נתונים חשובים אלה....
המשך תשובה